Blog Nubulus

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Què és la taxa de conversió i per què és tan important?

És el percentatge de visitants que duu a terme l'acció desitjada a la teva pàgina web o ecommerce .

Amb aquest valor pots mesurar amb més precisió i exactitud, les decisions dels visitants i la freqüència amb què aconsegueixes convèncer aquests visitants.

El que has de saber és que la taxa de conversió no ha d'estar relacionada únicament amb la finalització de la compra o transició, ja que hi ha taxes de conversió de diferents tipus.

Com calcular els diferents tipus de taxes de conversió.

Tot es redueix a l'acció específica que intentem mesurar i a calcular amb la màxima precisió possible, el percentatge de total de visitants que la duu a terme.

Aquestes són les més importants que has de conèixer Descobreix-les!

Pren aquesta fórmula que et deixem a continuació, com la base per a totes les altres fórmules de la taxa de conversió.

Podeu modificar aquesta fórmula depenent de l'acció d'usuari que voleu mesurar:

Taxa de conversió (%) = (nombre de visites que executen una acció definida/nombre de tots els visitants del lloc web) x 100.

1.-Taxa de conversió de vendes: La fórmula per a la taxa de conversió relacionada amb les vendes és:

Taxa de conversió vendes (%) = (nombre de vendes/total de visitants) x 100.

2.-Taxa de conversió de clients potencials: Abans de conèixer la fórmula d'aquesta taxa, us expliquem que "client potencial" es refereixi a una manera d'obtenir informació de contacte d'un possible client, el qual podria convertir-se en un client real .

Taxa de conversió de clients potencials (%) = (nombre de clients potencials/total de visitants) x100.

3.-Taxa de clics: Aquesta fórmula és la més indicada per mesurar l'èxit de les trucades a l'acció, campanyes d'email màrqueting i iniciatives concretes de màrqueting.

Si les dades que obtens no són les que esperaves o prou rellevants, hauries de realitzar alguns canvis, com, per exemple, en els elements de disseny i anar fent proves fins a trobar la “tecla”.

Taxa de clics (%) = (nombre de visitants que ha fet clic/impressions de pàgina) x 100.

4.-Taxa de descàrrega: Si a la teva pàgina web o ecommerce , ofereixes contingut gratuït i arxius de descàrrega, mesura la taxa de descàrrega dels usuaris que han visitat aquesta pàgina.

Taxa de baixades (%) = (nombre de baixades/total de visitants) x 100.

5.-Taxa de microconversió: Per calcular aquesta taxa has de seguir la fórmula següent:

Taxa de conversió de caixa (%) = (número de vendes/nombre de visitants que van visitar la caixa) x 100.

Quins factors afecten la taxa de conversió?

L'objectiu principal de qualsevol ecommerce és la venda i tots els elements del lloc web ajuden a assolir aquest objectiu, des de la primera impressió que es porti l'usuari en entrar a la teva botiga en línia, el disseny, les pàgines de productes i el procés de comanda .

Per això, la importància que revisis i provis cadascun dels aspectes i processos del teu ecommerce , per saber en quins punts pots establir millores i oferir una experiència d'usuari òptima.

A continuació, us expliquem quins factors afecten la taxa de conversió d'una pàgina web o ecommerce :

1.-Publicitat: És necessari que utilitzis diversos canals de publicitat de què disposem avui en l'actualitat, SEO, anuncis publicitaris a les xarxes socials, Google… d'aquesta manera, aconseguim atraure diferents clients amb diverses necessitats.

2.-Versió web i versió mòbil: És cert que, cada vegada, són més els usuaris que fan compres en línia des del dispositiu mòbil, però també, hi ha molts visitants que prefereixen fer-ho des de l'ordinador i en la versió web. Assegureu-vos que tant una versió com l'altra ofereixen una bona experiència d'usuari.

3.-Competència: En aquells sectors de compres en línia on hi ha una gran varietat i competència, la taxa de conversió sol ser menor. En aquests casos, el que farà que guanyis davant la teva competència directa, serà la teva imatge de marca i haver creat una comunitat al seu voltant.

4.-Tendències: El comerç en línia moltes vegades es veu afectat per les tendències i pel tipus de generació que es va incorporant a les compres en línia. Cal adaptar-se a cadascuna d'aquestes tendències quan sigui necessari i oferir allò que et vagi demanant el teu públic objectiu.

5.-Dates especials: Als ecommerces hi ha dates en què les vendes es poden disparar i has d'aprofitar-les per donar una “empenta” a la teva botiga online. Planifica i prepara les campanyes per a dates tan importants com: Black Friday, Dia de la Mare, Nadal…

A Nubulus , gestionem tot allò relacionat amb el teu ecommerce , per ajudar-te a aconseguir els teus objectius. Des de la creació de la botiga en línia, desenvolupament, disseny fins al seu posterior manteniment. No podem oblidar el SEO, el posicionament de les teves paraules clau serà el que et faci aparèixer a les primeres cerques de Google, així que, no oblidis treballar aquest aspecte tan important Contacta'ns i t'ajudem a tirar endavant el teu ecommerce !

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.